torsdag 1 december 2011

Blåsigt värre!

Det blev inte alls en lång härlig runda i skogen som jag tänkt!
Blåsten har hållt låda här hela dagen och jag kände mig inte alls inspirerad till ridning.

Grabbarna har alltså fått en vilodag extra men i morgon får matte ta tag i livet igen!

Har äntligen fått tag i våran lilla veterinär som ska komma på måndag för att ge Gullet vaccination och kolla över Herrn lite!
Vem som helst hade ju kunnat ge Gullet sprutan men det känns bra om samma kommer när det gäller Herrn, någon som kan se förändringar, både till det bättre och det sämre!

Fick snabbt svar på maskproverna så nu har jag recept att hämta till Shaquille!
Gulliver behöver inte maskas!
Jag som hoppades att han stora mage kunde bero på annat än mycket mat!!
Men icke!

Ikväll ska jag iväg på julfest med jobbet!
Det ska bli riktigt skoj!
MEN varför har man aldrig något att ta på sig!?

2 kommentarer:

  1. Blåst är fan värre än regn och snö... hahaha;) Man kan inte tänka!

    SvaraRadera
  2. Missa inte vår julkalender som startade idag! under första luckan fanns en utmaning! ta chansen att utmana oss med vad du än kommer på och vill se oss göra! inlägget hittar du här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/1-december.html#comment

    Om du inte gillar dessa kommentarer, förlåt!

    SvaraRadera