fredag 16 december 2011

Stånk...

och lite stön!!

När jag kom hem nu ikväll efter jobbet knallade jag ut i hagen för att hänga upp ett nytt hönät i grabbarnas mathus. Men det behövdes inte för det jag la på golvet i mathuset i eftermiddags var nästan fullt fortfarande.

Jag orkade aldrig hänga upp det som vanligt förut idag, jag har gjort något med min ena handled så den är inte helt ok, så jag fick snällt lägga nätet på golvet i lådan.

Nu när jag hängde upp nätet med Petters hjälp så lät det konstigt i lådan när Gullet var där och åt.
Vad ligger det i lådan?
Jo en sko!!! Han har på något jäkla vänster krängt av sig skon!!! I lådan!!!

Ahhh!!! Jag blir så trött!
Har dessutom försökt få reda på när hovis kommer nästa gång men det verkar svårt detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar