torsdag 1 december 2011

Träning!

Planerat in träning för L-M på lördag eftermiddag!
Det var längesedan nu och det ska bli riktigt skoj!! Gulliver brukar sköta sig kanon på träningarna måste jag säga!
Får bara jag sedan ordning på mig själv under ridningen ska det nog bli något utav oss också!

Annars jobbar jag i helgen men har en riktigt skön jobbhelg!
Morgon på lördag och sedan börjar jag inte förens två på söndag, riktigt skönt!
Då hinner man med lite annat på helgen förutom jobbet.
Som att träna med G som exempel!

Herrn ska klart få sin uppmärksamhet han med!
Det låter som bara Gulliver är den som får motion och uppmärksamhet, men icke!
Shaquille får allt sin del av kakan med det lilla hjärtat.

Det är roligt att se att han är så pigg och glad, jag tror lösdriften, fri tillgång på mat och den milda vintern är bra för honom.
Han hittar på lite hyss, som att kuta iväg när jag kommer med grimman, och han springer inte iväg lite försiktigt utan drar iväg i fullt ös med svansen i vädret! Väldigt nöjd med sig själv dessutom!
När man rider studsar han hit och dit för det finns så mycket farligt ute i världen och han passar verkligen på när min lilla syster är här och rider! Då springer han snabbare än något! Han ser för härlig ut!
Älskade gammelmannen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar