lördag 25 februari 2012

1 år!

Idag firar Gullet och jag ett år tillsammans!! 


Första bilden på Gulliver i min ägo!
Dagen efter vi hämtat honom. 


Sista tagna bilden i arkivet på oss tillsammans, tagen idag! 
Den symboliserar verkligen samarbetet och kärleken som vuxit fram under detta år!
Jo tjena!! 


Det finns mycket att säga om detta år, det har varit medgång och motgång. I en stor blandad kompott.
Jag kan egentligen inte sålla hur det första året med Gulliver har varit!
Intensivt kan vara ett ord?

Jag visste vad jag gav mig in på, det var ingen nyhet att han var svår och att det krävdes jobb.
Jag står sällan förvånad, men däremot står jag oftare rådlös.
Varför gör han sådär?!
Hur fasen gör jag nu?!

Jag har lärt mig så mycket om mig själv under detta året.
Hade aldrig trott jag var så envis, så tjurskallig!
Det har smittat av sig på andra delar utav livet, jag ger mig inte lika lätt som förut.

Jag har planer och vi har tid på oss!

2 kommentarer: