måndag 13 februari 2012

Osynlig?


Ja det är tydligt att jag är osynlig!
Till och med till häst!!!

Men jag har hittat ett bot på detta fenomen!!
Hjälm mössor är min räddning. 





Piffiga, inte sant!?

Idag kom en karl hit och ville ha Petters hjälp med ett däck.
Vi möter denna karl var och varannan dag ute på vägarna häromkring oftast är jag till häst.
Jag var ute och vattnade grabbarna när han la kommentaren:
"Är dom pensionerade eller?"

Öhhh...
Ok, Herrn kan jag köpa, han är pensionerad från travet men han är långt ifrån pensionerad från arbete!

Tur att det inte mörknat riktigt, annars hade han sett hur det gnistrade till i ögonen på mig!
Pensionerade?! Driver du med mig eller?! Vad tyder på att de skulle vara det?!

Jag är ute med båda hästarna så gott som varje dag!
SER DU INTE MIG ELLER!??!!?

Men jag svarade milt:
"Nej... Inte precis."

Ibland blir jag bara trött, trött, trött!!
Tror det är min egen frustration över att inte komma någonvart i hästeriet som gör utlopp här!
Ok jag kommer inte iväg på träning och är långt ifrån tävling, men de hålls igång och motioneras i alla fall....
Trött!

2 kommentarer:

  1. Frustrationen över att stå still i utvecklingen känns igen, jag har också känt så. Du får åka till klubben och titta på en tävling eller träning, bli lite peppad och få ny inspiration, det kan hjälpa. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får nog göra det!!
      Kolla lite filmer och läsa bloggar! =)

      Radera