tisdag 21 februari 2012

Biten?

NEJ!!!

Inte på flera dagar ska jag tala om för er!
Jag ska inte säga för mycket men det har varit någorlunda bitfritt ett par dagar än så länge, han gör försök men det är snabbt avvärjt genom en flyttning av Gullet.
Inget godis förutom när vi klickertränar, jag undviker hans huvud så gått det går. Inget klappande eller mysande  i det området, förutom när han själv bjuder in till det.
Det gör han ibland och han kommer och småpillar, inte alls på samma vis som när han "går in" för att bita mig.

När det blir bitigt flyttar jag undan huvudet och därmed framdelen, oftast hjälper det med en gång.
Beroende på humöret kan det blir flera gånger såklart! Vi är inga underverk!

Men jag är väldigt nöjd med de här dagarna i alla fall!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar