torsdag 2 februari 2012

Planering för morgondagen!

och helgen!

I morgon ska jag och Emma träffas för lite ridning i ridhuset!
Detta ska bli mycket intressant och spännande med tanke på Gullivers energinivå den sista tiden, mycket brall och nya påhitt har hamnat på hans repertoar.

Tanken var att vi, jag och Gulliver skulle vara med på mini cr på söndag, men jag har inte anmält mig än!
Jag känner mig något osäker på detta! Sist gick det ju allt annat än bra och med tanke på Gullets fantastiska uppförande det sista.
Om vi är med eller inte får nog bestämmas efter morgondagens utflykt!!!



Första gången vi är i ridhuset! 



Sista gången vi var där.
Åhh vilken idyll! Rosett och allt!
Jo tjena, matte for i gruset så det small och Gulliver var helnöjd. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar