fredag 6 juli 2012

Bättre dagar!

Även om jag ibland blir uppgiven och förbannat gnällig så har vi bra dagar också.
Oftare är dagarna "bra dagar" numera, bara det är en framgång!

Idag var vi ute på en sväng och känslan under och efter ridningen var så mycket bättre än igår!
Igår drabbades jag bara av uppgivenhet. Trökigt när man blir less på sig själv på det viset...
Hur ska han kunna bli balanserad och samlad när inte jag är det?
De största problemen ligger hos mig själv.
Han var mera med idag, kvick och framåt. Tror vi njöt och hade lika roligt båda två!
Igår prövade jag med det tredelade bettet, han har haft det förut och jag tycker det fungerat ganska bra. 
Men igår var det bara pannkaka! Idag var vi tillbaka på det raka med fasta ringar och allt kändes mycket bättre!
Hade honom riktigt fint "vid handen" (eller vad ska jag säga?) stundtals.
Vi mötte bilar, med och utan släp däribland en stor vit bil med en annan bil på släp. 
Ja lite sådana otäckheter och det gick kalas! Gullet brydde sig inte särskilt om det idag. 

Även på gården hände det grejer!! 


Gullet begrundar.

Det kom en lastbil med singel som vi stod och kikade på medan han släppte sin last på våran tomt. 
Ganska intressant ansåg Gullet som stod och tittade med stor entusiasm! 

2 kommentarer:

  1. Svar: Kan tyvärr inte gå ut med det :/ Men det beror helt och hållet på hur mycket man satsar på alla möjligheter runt och kring bloggen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår! =)
      Hade varit skoj att veta för att stilla min nyfikenhet!

      Radera