onsdag 18 juli 2012

Funderar!

Jag var på en clinic för en tid sedan.
En väldigt inspirerande sådan och jag fick mycket att fundera på, kvinnan som höll i detta sa något i stil med:
"En naturligt lågställd häst, typ nordsvensk, haflinger, som hela tiden springer med huvudet i vädret, är ur balans. Något är vajsing." 

UNGEFÄR så så hon. Minns inte ordagrant!!!
Vad säger då dessa bilder? 








Vi har en bit kvar till balans.
Jag vet att jag som ryttare hänger ut mig själv men det struntar jag i.
Många av dessa bilder hade jag aldrig för mitt liv låtit folk se, tycker de är rent av hemska!
Men jag tycker själv det är skönt att alla inte är perfekta, och jag kan snabbt konstatera att ha för fan inte dom ridbyxorna på dig Filippa!!!
Väldigt osmickrande.... Milt uttryckt.



3 kommentarer:

  1. Ser inget fel på brallorna och du är allt lite väl kritisk ang. din sits. ;) Jag väntar förresten fortfarande på recensionen på freemaxsadeln. =P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu var jag inte gnällig över sitsen! Bara på brallorna! =D
      Ska försöka klura ihop en recension!!

      Radera
  2. Tycker din sits är riktigt bra! inte många ryttare som jobbar med sig själva och försår att ridning handlar om ett lagspel. Ge ge ge och få!

    SvaraRadera