onsdag 25 juli 2012

Smidigt?

Igår var Herrn och jag ute och cyklade, efteråt tyckte jag han ömmade lite över vänster knä i bak och då håller nästan hjärtat på att gå sönder!!!
Masserade med arnica och sedan var jag och tittade till honom i hagen en stund efteråt.
Han verkade inte särskilt påverkad om jag säger så!
Åt och donade som vanligt.

Han fick ta det lite lugnare idag dock och hänga med som handhäst tillsammans med Gullet.
Såg ut som vanligt när han rörde sig tyckte jag, svårt att säga eftersom han hoppar och far omkring som en dåre om en fluga råkar landa på honom!!! Det blir ju inte ett jämt steg om jag säger så...
Men han hoppade inte på tre ben i alla fall.
Båda blev motionerade samtidigt men det blev sådär lagom smidigt med en Shaquille som nästan dog så fort något landade på honom!

Vi höll oss mycket i gräskanten och sedan på asfalt så Gullet klarade rundan bra han med.
I morgon får de vila, i alla fall Gulliver.
Får se hur Herrn verkar!
Han ömmade inget över knäet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar