torsdag 19 juli 2012

Lektionen!

Jag måste medge att jag är lite nervös!
På söndag eftermiddag ska Gullet och jag på lektion!

Upp till "grannarna" (ungefär 6 km bort, bor man på landet så göra man!!!), kommer en tjej som lär ut akademisk ridkonst och horsemanship. Gulliver och jag ska ta en lektion i det sistnämnda.
Jag hoppas och tror det kan bli givande!

Jag har egentligen inga förväntningar på det hela utan kan vi lära oss något nytt är det toppen!
Det räcker så. Tillsammans med denna grabben är det ingen vits att tro att det ska bli si eller så.
Jag hoppas att "läraren" kommer med öppet sinne, utan fördomar och förutfattade meningar.

Det ska bara bli kul att se honom på ett nytt ställe, med nya människor och hästar!
Han brukar dessvärre bli triggad utav det och börja bitas.
Vet inte om det är osäkerhet eller att han blir exalterad.

I VILKET FALL!
Ska det bli skoj!!!

6 kommentarer:

  1. Hej , Får man komma och kolla ?? Vilken tid är det iså fall ?? häls Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska kolla läget för det Lotta så hör jag av mig till dig!!

      Radera
  2. Maria dandemar20 juli, 2012 07:01

    Åh vad roligt! Hoppas han är på bra humör. Det är säkert en mycket givande lektion!

    SvaraRadera
  3. Det är ju bara bra om han visar sina dåliga sidor, det blir ju svårt för Stine att hjälpa er med era problem om han sköter sig exemplariskt:-)

    SvaraRadera
  4. Tyckte de gick finfint när vi kom på ridbesök. Fina och snälla killar som inte ställde till med nåt vad jag ("VILL") minnas =P

    Hur har de gått med kommenterandet. Fler än jag som är nöjd med mindre krångel?

    SvaraRadera
  5. Det enda jag vill egentligen är att vi går därifrån med en bra känsla! <3

    SvaraRadera