torsdag 5 juli 2012

Frustration!

Känner mig frustrerad efter dagens ridning.
Jag får inte ordning på det....

Har ingen ordning på mig själv, min sits är åt fanders och jag har ingen kroppskontroll!
Gullet går mot sätet och bettet. Han mest på att få tyglarna ut handen på mig och jag vill inte sitta och dra emot heller!!
Jobbar verkligen på att han ska acceptera bettet och komma igång med formen snart. Men icke.
Jag har ridit honom i över ett år nu och ingenting händer.... Vi har verkligen inte kommit någonstans i ridningen.
Frustrerad och skäms för att jag blir frustrerad.

Men det är ingen idé jag grämer mig, bättre jag försöker få ordning på det.
Hur ska jag kunna lära Gullet när jag inte har någon som helst j*vla ordning på mig själv!?

En positiv grej är i alla fall att revorna han fick av taggtråden har gått ihop fint!!
Skönt det!

2 kommentarer:

  1. Hanna och Sverker05 juli, 2012 23:33

    Finns det ingen bra tränare eller kunnig kompis som kan hjälpa dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har någon/några på lager! Men man ska få till det med tiden osv också! =)

      Radera