söndag 15 juli 2012

Nöjd!

Är åter stolt över mina killar och vi har haft en bra dag!
Jag har jobbat ikväll men hade hela förmiddagen på mig att motionera mina hjärtan.

Herrn fick dra rockarden en sväng och han var så tjusig så medan Rexen sprang brevid och jag åkte flott med!
När vi skred förbi hagen där Gulliver bekymrat ropade såg jag att han utnyttjade chansen att äta på fel sida staketet, matte har varit lite lat och inte kopplat på strömmen! Så Gullet passade på att hänga över grinden så stor han var! Snabbt dit med strömmen!!!!

Med strömmen på lämnade sedan Gulliver och jag Herrn ensam en stund. För att göra något annat vi inte gjort på länge! (Tömkörningen klarade vi ju av häromdagen!)

Cykla!!!

Gullet var jätteduktig!!

Vi blev stannade av tre tjejer, kanske i 12-13 års åldern.

"Åhhhh!! Får vi klappa din häst?!"

Vi saktade in och stannade framför dom.

"Öhh... Ja det får ni väl." Sa jag.

Dom klappade Gulliver lite på mulen och  bogen.
Plötsligt kastar sig den ena tjejen runt halsen på Gullet!

"Åhhh va han är söt!!" Vrålade hon med munnen full utav päls.

Tror både Gullet och jag såg lika förvånade ut över hennes överfall.
Gulliver suckade lugnt och stod snällt kvar tills hon kramat färdigt.

Han är ganska härdad den hästen!!
Kramiga överfall råkar han ut för ofta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar