lördag 7 januari 2012

2012!

Tänkte skriva vad jag har för ambitioner med detta året, det är mycket svårare än jag trott!!
Hur stora mål ska man egentligen sätta upp?
Hur mycket kan vi klara av?

Under 2012 har jag tänkt mig följande:

  • Köra in Gulliver
  • Klickerträna mera (tricks och lastträning)
  • Sadelutprovning
  • Ta grönt kort så vi har möjligheten att tävla
  • Rida mera för tränare (dressyr)
  • Plocka i alla fall två rosetter! (Clear round kanske?) 
  • Se till att Gullet får tillbaka formen! (Banta!) 
  • Göra någon liten resa tillsammans. (clinic, ridresa ect.) 





För Herrns del blir det inga tävlingar eller träningar, han kommer hållas igång och få leva livet som glad pensionär. Hålla lederna igång och se till att han förhoppningsvis hänger med mig ett par år till!!




3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag och min kompis har just startat en ny blogg tillsammans. Kolla gärna in på den och säg vad du tycker om den. Designen kommer upp nu i helgen.

    Många kramar :)

    SvaraRadera
  2. Kul med lite nya mål. En fråga, vad är det för sadel du rider i på första bilden? Är det en "sensation ride"?

    SvaraRadera
  3. Det är en "barefoot London" på bilden.

    SvaraRadera