torsdag 26 januari 2012

Herrn ikväll.

Han är fortfarande väldigt, väldigt stel och rör sig ogärna.
Men han har stått och vilat i lösdriften, ätit och druckit.
Så han har i alla fall kunnat röra på sig och förflyttat sig lite hit och dit.

Han ser förvånansvärt pigg ut måste jag säga.
Han äter och dricker som vanligt, mest att bakdelen är lite dum och inte hänger på riktigt!

Ömmar lite i bakdelen, främst vid svans och bärbensknölar, men är inte varm i fötter eller liknande.

Jag vill verkligen att han klarar ut det här! Min gamle man!!!

1 kommentar:

  1. Hade sett fram mot att rida med dig o Gulliver,får vänta tills hovis har varit här så han får lossa på broddarna,min käre sambo sa att jag skulle smörja in broddgängorna med kopparfett,men hallå säg det innan inte efter!Håller tummarna för Herrn,hör av dig om du vill ha hjälp med något eller bara prata.

    SvaraRadera