måndag 2 januari 2012

Pladder!

Det har blivit ett par dagars vila för Gulliver igen.
Hade planerat en tur igår men det var otroligt tråkigt väder!

Blev så lycklig när jag kom upp för det snöade!
STORA fina flingor och jag planerade turerna för både Herrn och Gullet, jag skulle bara äta frukost först.
När vi väl var klara med frukosten hade det börjat regna! Snöblandat regn, kallt och riktigt ruggigt!

Jag bangade och stannade inne helt enkelt. Det blev städ och fix innan det var dags för att fara till jobbet.

Hade tänkt att ta en sväng med dem vardera idag efter jobbet istället, Petter hämtade mig på jobbet, vi for till staden och snart var det mörkt.
Åh vad jag är trött på mörkret!

Men det blev ridning med Herrn i alla fall!

Mer om VARFÖR jag inte tog Gullet på en tur idag kommer senare....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar