lördag 21 januari 2012

"Filippa häst"

Det finns visst en kategori hästar som kallas så, "Filippa hästar".

Men det är en häst som behöver tid, omsorg, kärlek och omktanke kanske utöver det "vanliga".
Det är hästar som direkt letar sig in i MITT hjärta, hästar som kanske inte är värda två öre i andras ögon men för mig är de värda ALLT!
Jag känner mig lite hedrad över att "Filippa hästen" uppfunnits!

Jag menar inte att jag skulle vara något spektakulärt på något vis, jag är inget orakel på något sätt.
Men jag går in för mina hästar, helhjärtat och jag är glad att andra ser det!
De är värda sin vikt i guld, för MIG!
Dem jag har köpt mina grabbar av ska aldrig behöva tveka över att de valt "rätt" ägare till sina hästar.

Jag älskar dem, jag lever dom och de är MINA!

Filippa, det är jag!
För er som inte vet det!



1 kommentar:

  1. Vilket jätte fint kort på dig fliffla och fin text!!!

    SvaraRadera