torsdag 5 januari 2012

Brist...

Herregud vilken brist på energi jag har haft de sista dagarna!
Jag vet inte vad problemet är egentligen, men jag kan ju alltid skylla på annalkande förkylning och mörkret.

Hade tänkt ta med Herrn på promenad idag för att mjuka upp honom lite efter ridbanan igår och se hur han rör sig så här "dagen efter" men icke.
Vi åkte direkt till staden efter det att jag kommit hem från jobbet och innan vi var hemma igen var det ju kolsvart ute!
Då ser jag ju inte hur han rör sig i alla fall, vilket var min tanke!

Han såg ok ut det lilla jag sett utav honom i dagsljus idag.

Gullet då?
Jo han svälter nästan ihjäl! Stackarn kan inte äta 30 kilo om dagen längre och det är hemskt trist om ni frågar honom!
Men han ser inte ut att lida någon nöd om jag säger så.

Han har vilat från "hårdare" motion ett tag nu känns det som.
Vi har skrittat, varit ute på kortare turer och tricktränat.
Verkar ha blivit lite vintervila för oss.

Inte önskad från min sida men ibland räcker inte energin hela vägen fram!
Dessutom tycker jag att bland det tråkigaste som finns i hela världen är att rida i mörker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar