lördag 21 januari 2012

Dagens!

Idag kom mina päron och gjorde oss sällskap på en tömkörningstur.
Herrn, Rex, mina föräldrar, deras hund och jag gav oss ut på promenad.

MEN innan vi gav oss ut smorde vi in Herrn med Elisabeth Ardens 8 hour cream.
Han tyckte det var helt ok!
Man får anstränga sig när "mormor" kommer med salva!

Han verkar inte ha ont utav sprickan utan knallar på som vanligt, så han fick snällt följa med på en lördagspromenad!
Det gick fint!
Vi hittade ett par förrymda ponnys och Herrn skötte sig!

Gullet då?
Ja han fick lite lite motion han med!!

Det började snöa framåt eftermiddagen, det var kallt som fasen, jag börjar bli förkyld som fanken.
Jag hade egentligen lagt ner hela "ut med Gulliver" grejen.
Men som sagt, sen kom snön och jag blev inspirerad!!
En barbacka tur i skogen med Gulliver blev det!

Inspirationen kom snabbt och jag agerade direkt!
Mobilen kom inte med så inga bilder på oss idag, tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar