lördag 14 januari 2012

Sällskap!

Sedan min väldigt saknade stallbo, Helena flyttade rider jag 99,9% utav tiden ensam numera.
Det är väl sådär intressant emellanåt om jag ska vara ärlig!
Inte för att jag måste prata med någon hela tiden, men det är alltid skoj med lite sällskap, även för hästen.

Såhär gjorde vi idag för att göra två flugor på smällen!
Jag fick båda killarna rastade och sällskap av i alla fall en individ till!



Herrn som handhäst!
Petter slet för att få båda killarna att titta in i kameran, ialla fall för att få fram Herrns öron, men icke!!
Han tänker inte se glad ut på kort bara sådär. 
Han är väl sådär nöjd med att behöva gå efter Gullet!
Men båda skötte sig kanon, det var riktigt längesedan jag red med handhäst, men de skötte sig exemplariskt bägge två!!

Vi skrittade mestadels men prövade även på lite trav vilket gick ganska bra när vi kommit igång.
Det har väldigt olika trav!
Gullet, kort och lite klumpig, Herrn lång och väldigt stor i steget.
Men det gick fint! Så stolt över mina pojkar!! 



En bonusbild på Herrn, sötnöten! 

1 kommentar:

  1. sv: Det är skoj, roligt att du tog dig tid och kommenterade också, det gillas =)

    /Maria

    SvaraRadera