tisdag 3 januari 2012

Tömkörning!

Blev det med Herrn denna dag!
Vi släpade med oss Rexen... OCH kissarna!!!

Det var inte riktigt tanken om jag säger så!
Hade med kissarna en bit på vägen och helt plötsligt var de försvunna, så jag ringde Petter så han gick ut och ropade på dom. Inga kissar.

Jag fick sen, efter vi kommit hem från tömkörningen ge mig ut och leta efter dom!
Ropade där de försvann och de kom som två kanonkulor farande genom skogen, så nu är de hemma i sin varma vrå igen de små liven!

Tömkörningen gick bra!
Jag var lite konfunderad över Herrn, han såg hel knepig ut när han gick ute i hagen, stel och kort i bak, fick inte med benen ordentligt. Ja det såg inte bra ut!

Men snart såg jag varför!
I hagen, där han gick var det super blött och Herrn gillar INTE lera och våtmark!
Det var ju svinhalt, blött och trist där han gick.

Snart får det börja torka, hagen är en lervälling!

Väl ute på turen gick han kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar