lördag 7 januari 2012

Helgen som gått!

Snart är helgen över! Söndag i morgon.
Känns som jag varit ledig jätte länge nu! (3 dagar).



Idag blev det tömkörning med Gullet!
Det var riktigt längesedan vi ägnade oss åt det. 


Igår var det Herrn som tömkördes, i sällskap med Rex (den lilla skuggan).


Idag fick Shaquillen följa med på promenad. 

Som bekant var Shaquille och jag på banan häromdagen och det gick riktigt bra. Men efteråt har han känt av de gamla knäna igen. Var längesedan han reagerade när jag rör knäna men nu tycker han verkligen jag ska låta bli, han var också lite varm i en kota i bak igår kväll dessutom.
Klart det blir en ansträngning att vara på ridbanan, men jag hade inte räknat med den reaktionen.
Vi tar det piano ett par dagar får vi se. Tyckte värmen gått ner i kotan idag och han rör sig som vanligt även om han ömmar över knäna. Gamle mannen!
Det är tydligt att vi bara ska hålla oss i skogen i fortsättningen.


Gulliver igår innan ridningen. Visst ser han laddad ut? 




3 kommentarer:

  1. Haha Gulliver ser ut ungefär som min PRE hingst innan vi ska ut på ridtur :D

    SvaraRadera
  2. Åååå vilken fin nordsvensk!
    Har alltid velat ha en mysig nordsvensk:)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Klockan 12 så kommer en överraskning upp på vår blogg. Tror att ni kommer gilla den, kolla in på bloggen då och se vad det är.

    Kram ;)

    SvaraRadera